neao

Woho, I'm gonna go pack. I'm gonna go pack my ass off!

Publicerad 2011-02-16 13:00:51 i Vardag,

Nu är jag hemma och äten efter en sådär givande franskalektion, men jag förstod ju allt iallafall. Dock undrar jag när jag ska ha nytta av att veta vad en schweizisk armékniv heter på franska...?

Quand même... Nu ska jag verkligen göra ett ryck här hemma innan jag börjar jobba (om 20 minuter) för i morgon åker jag till Grand Canaria i 10 dagar och det kommer bli awesome! Jag lovar att det kommer komma ett blogginlägg om dagen så ni kan fortsätta att tittta in som vanligt! Vad är det viktigaste när man ska på solsemester? Någon som vill dela med sig av några "have-to-have"?

Jag har även ringt min före detta chef för att tigga om jobb men hon svarade inte idag heller så det får bli till att fortsätta när jag kommer hem till Bryssel igen. 

För övrigt så känner jag själv hur jag har blivit bättre på att teckna igen och jag trivs väldigt bra med pennan i handen. Personligen tycker jag att det är ett ypperligt sätt att få fram lite undangömda känslor utan att behöva prata om dem. (Och nej, alla mina teckningar visar jag inte på bloggen just för den enkla anledningen att det är undangömda känslor, t ex. hemlängtan, förvirring inför val som måste göras, o.s.v.)

Kommentarer

Postat av: neao

Publicerad 2011-02-16 13:02:25

För er som undrar så är det en bild på Jakob Hjulström när han säger sitt mest använda uttryck: "För övrigt så..."

Postat av: susanna

Publicerad 2011-03-01 21:48:06

hahahahhahahahahahahahahahahahah jakob hhahahahahhahahaha du <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela