neao

Är det någon som vet var jag lagt min hemnyckel?

Publicerad 2011-01-10 13:41:31 i Svar på tal,

När jag gick upp för rulltrappan från metron fick jag solen i ögonen och genast kände jag hur det värmde skönt i ansiktet. Jag log hela vägen hem.

Det finns en möjlighet att göra högskoleprovet här i Bryssel (dock i Waterloo)! Nu har jag mailat ansvarig för proceduren och hoppas att det finns tid och plats för mig så att jag kan göra det. Jag lär väl snart få en chock när jag inser vad det är jag ger mig in på, men det blir säkert roligt det också! Ett tack till Alice som peppade och påminde mig om att man kan fixa detta via studera.nu, så nu utmanar jag dig A!

Camilla
vill ha en gilla-knapp på min blogg, är det någon annan som också är intresserad av detta? (snälla kommentera nu ifall ni tycker att det är en bra idé, vill inte lägga in det om den inte kommer att användas.)

Snart ska jag hämta barnen och då ska jag och F bygga LEGO!!
Hörs senare,

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-10 13:49:38

“I'm not offended by dumb blonde jokes because I know that I'm not dumb. I also know I'm not blonde.”

- Dolly Parton

Postat av: Alice

Publicerad 2011-01-11 20:38:27

jag tävlar bara med mig själv... men du kan om du vill tävla med mig så kan du ju få veta att jag var jävligt grym! hehehehee

Postat av: tändsticksflickan :)

Publicerad 2011-01-12 11:07:26

Vem vill inte ha en gillaknapp?

Postat av: neao

Publicerad 2011-01-12 15:44:29

Tävla med låter som en toppen idé, då kan vi ju lägga ihop vår poäng!



Gillaknapp nästa på göralistan då helt enkelt ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela