neao

Branded corpses are a problem for me. Flying I can handle.

Publicerad 2011-01-18 20:09:42 i Fotat,

- Nästa gång du kommer hit måste du antingen prata flytande franska eller tyska, alternativt att du har med dig någon som kan översätta åt dig.
- Men jag pratar ju lite franska, jag för står ju allt du säger.
- Nej, det räcker inte.
- Nehe, okej då.
- Så, här står ALLT som du måste ha med dig till mig nästa gång vi ses. Följ instruktionerna. Adjö.

Jävla ****, jag kan liksom inte finna ord för hur jävla svårt det är att få saker gjorda i denna stad! Och nu börjar jag till och med bli förbannad på kuppen. Jag kan tipsa er där ute: om det är någon av er som har planer på att komma till Belgien för att jobba som Au Pair, se då till att göra det illegalt....
Jag har hittat fler roliga inställningar på kameran och jag är glad, glad, glad!
PS. Vad då att man inte kan byta sinnesstämning typ 540 grader i ett och samma blogginlägg? DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela