neao

En blomsterspruta? Nej, Brysselväder!

Publicerad 2011-01-11 14:59:03 i Fotat,

Jag trodde ju att det skulle räcka med ett tredje besök på kommunen för att förska skriva in mig, men nae. Nu har jag ny tid den sista februari (måndag, vecka nio) men jag börjar verkligen känna för att bara skita i det eftersom att det kommer vara klart lagom tills dess att jag ska försöka få en tid för att bevisa att jag jag ska flytta ifrån Bryssel i mitten på Juli. Ibland undrar jag hur ett land som är så efter i allt vad effektivitet, kvalitét och smidighet har fått tillåtelse att kalla sig för Europas huvudstad. Skitsnack.
Jag valde att gå på stan istället för att köpa en iPodladdare, promenerade förbi Zara och såg en snygg kavaj i fönstret. Var är min kavaj? Hemma i Göteborg. Det blev helt enkelt shopping idag.

Kommentarer

Postat av: MarreB

Publicerad 2011-01-11 22:17:13

Jag fattar inte franska-.-

Shhiiiiett vilket awesome kort när du sitter på bänken!!!:O WOW

snygg klänning och kavaj<3

jag saknar dej nea!



PUSS

Postat av: susanna

Publicerad 2011-01-12 15:09:51

det står ju att kavajen är från h&m, inte zara! haha

Postat av: neao

Publicerad 2011-01-12 15:40:50

Haha, tack så mycket! Det tog ett tag innan jag fick till det. Är inte lika vig som jag en gång var ;)

Är faktiskt riktigt nöjd med både köänning och kavaj, klänningen har jag letat efter sedan innan sommaren 2010 och den säljs inte i Sverige längre! Kavajen blev jag bara superkär i när jag såg den. Väldigt gullig i modellen tycker jag :) puss puss!

Postat av: neao

Publicerad 2011-01-12 15:48:57

Haha, jag vet ;) jag köpte kavajen på H&M men fick idén när jag såg den i fönstret på Zarah maha, trodde inte någon skulle uppmärksamma det...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela