neao

Mais oui, c'est très important.

Publicerad 2011-01-31 12:57:21 i Roligt,

Idag har jag alltså påbörjat den nya nivån på franskakursen och tro det eller ej, men man märker faktiskt skillnad. Vi jobbar i samma bok som innan, med samma personer (tre nya som inte är uppe på vår nivå än) och med samma lärarinna som vi hade tidigare. Den stora skillnaden är att vi nästan hela lektionen fick öva muntliga övningar. Det var mycket mer prata och göra sig förstådd utan penna och papper som var temat för dagen och jag kan inte säga annat än att det var sjukt bra. Oerhört läskigt och skrämmande, men väldigt bra träning. 
Mycket gammal bild på lilla lillebroren, saknar det där skrattet.

Nu ska jag tina lite köttfärs och koka ris. Antagligen titta på OTH också eftersom att jag har snöat in mig helt på den serien och för att HIMYM inte har kommit ut än. Senare ska jag fixa ihop Annies blogg (som jag visade igår).

Vi hörs,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela