neao

My nose was overflowing with Awesome, I had to get some of it out.

Publicerad 2011-01-13 12:53:07 i Vardag,

I tvättmaskinen snurrar handdukar och lakan, på golvet nedanför ligger en svart tvätt som väntar på sin tur. På min vägg sitter teckningar och målningar som jag har gjort. På min dator finns det en hel del bilder som jag vill skriva ut för att sätta upp på en annan vägg (jag har mer än en, nämligen) och några vill jag ha in i ett fotoalbum. Mot mina fönster smattrar regnet och bakom ser man endast ljusgrå himmel. När jag vaknade i morse ösregnade det och jag hade drömt något om någon slags tävling/filminspelning som jag var med i. Jag har tittat på One Tree Hill och gråtit i dryga 80 minuter för att jag lever mig in i serier så att det blir för mycket för mig om det blir för sentimentalt. Tacka mamma för det. Jag undrar om det är någon som har hittat alla fem gubbarna i gårdagens inlägg. Jag är glad över att "gillaknappen" används. Jag är lite stel i nacken för att jag suttit konstigt nu medan jag skrivit detta. Om en timma och tio minuter är tvätten klar, tills dess ska jag nog städa undan här. Diska också kanske. Träna? Ja! Vid mitt skrivbord sitter jag och fördriver tiden med att berätta vad som händer och saker som finns i mitt liv i Bryssel.

Kommentarer

Postat av: Je m'apelle Derya

Publicerad 2011-01-13 16:53:18

Bien écrit. Est-ce que il pleure seulement? Pas de neige la-bas?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela