neao

När känslorna blir för många tar jag fram penna och papper.

Publicerad 2011-01-09 19:39:00 i L'amour,

Jag gillar One Tree Hill. Det är mycket kärlek på så många olika nivåer i den serien. Kärlek till en vän, ett syskon eller till den speciella någon som betyder så mycket att det kan bli svårt att andas ibland. Jag vet att det har blivit en del "kärleks-svammel" på sista tiden och det är för att jag känner mig så omtyckt - vilket är en otroligt lyxig känsla som jag vill dela med mig av och jag gör det för att det känns rätt och det känns bra. Ja, för att det känns helt enkelt.

Även om det inte känns, så finns det alltid någon som vill träffa dig, som saknar dig och längtar efter dig. Det finns alltid någon som vill träffa dig igen och som tänker på dig flera gånger om dagen flera gånger i veckan. Det finns någon där ute som älskar dig villkorslöst. Kom ihåg det.


"Dina händer darrar när du pratar om honom."
"Gör dom?"
"Åh, vad du är kär."

Kommentarer

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-01-09 23:11:21

Jag saknar "Gilla" knappen som finns på fb. <3

Postat av: neao

Publicerad 2011-01-10 12:31:05

Jag skulle kunna göra en gillaknapp för din skull, men känns lite fånigt att ha massa knappar om ingen gillar... ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela