neao

När man väl börjat är det svårt att sluta.

Publicerad 2011-01-15 11:29:40 i Vardag,

Jag ändrade mig. Det var inte så praktiskt att ha gillaknappen på inläggssidan, så nu sitter den på framsidan istället och gäller bara för det enskilda inlägget!

Dags för frukost, styrketräning, hemmaspa och sedan en fika tillsammans med Hammar. Ikväll bjuds det på många olika festerbjudanden och plånboken vill att jag åker till NATO-huset så vi får se hur det blir, troligtvis så bloggar jag in innan dess, puss!

Kommentarer

Postat av: jag

Publicerad 2011-01-15 14:19:08

Det fungerar inte så bra med gillaknappen då det automatiskt blir att man gillar allt på din blogg, inte bara ett specifikt inlägg. även om man trycker på gillaknappen ovanför dagens tips går det in i samma bund. för tillfället gillar tolv personer allt på din blogg. puss

Postat av: neao

Publicerad 2011-01-15 17:12:55

fan också, du har rätt...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela