neao

Jo men visst blev det fest i NATO-huset alltid.

Publicerad 2011-01-17 20:20:07 i Fest,

Efter mysfika tillsammans med E, F och H på den svenska kaffebaren Blomqvists bar det av hemåt för klädbyte och sedan hem till E för pasta med tonfisksås och en rensning av hennes garderob - blev en hel carrefour kasse med kläder till mig! Sweetness.

E försöker posa men så backar F in i henne bakifrån.

Själv körde jag på 70-talsstilen kvällen till ära och det tog ett bra tag innan alla norrmänen var med på att det faktiskt INTE var mina riktiga glasögon. Lättlurade, ja.

Det roliga är att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva om kvällen i övirgt för att den var så MYCKET av allting. Det var mycket folk, mycket musik (både bra och dålig sådan), mycket dricka spilld på golvet, mycket tappade glas så alla gick med skor inne vilket ledde till att det var mycket halt och jag ramlade väldigt mycket och ofta och hårt. Värsta fallet var dock inte någon av de tre-fyra stycken på dansgolvet utan någon hade tappat en ölburk i trappan och jisses vad jag föll. Jag är okej dock, inget brutet (vad jag vet) men wow vilket blåmärke...

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-01-18 03:11:59

Åh fyfan för dina märken.

Postat av: neao

Publicerad 2011-01-18 18:21:00

ja, det var inte jätteskönt... de är nästan svarta nu ;)

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-01-19 00:24:33

BLÅSJOBB på det dig <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela