neao

Human or denser?

Publicerad 2011-01-25 15:26:48 i Fotat,

 

Nu vill jag veta vad som händer hemma. Eller där som är hemma för Dig för jag vet att det är många som inte är på samma plats nu som för sex månader sedan. Studenttider, men vad hände sen? Någon som vill dela med sig av sin historia här? Är du (eller det du gör) med på bild så vill jag ha en uppdatering. Desto roligare/rörande historia du har att dela med dig av desto bättre.

Till exempel när Hanna för två år sedan delade med sig av den värsta dagen i sitt liv.

 

So, känner du dig manad att berätta något roligt för mig och övriga läsare på bloggen? Ja det klart att du gör! Ni får för alla del gärna berätta saker om andra människor också. Lite härligt skvaller är alltid roligt att få ta del av, men inga elaka saker nu...

Kommentarer

Postat av: BigSmile

Publicerad 2011-01-25 19:23:27

Jag har ingen historia alls.



Jag gillar att bitas men jag får inte bita min pojkvän.(JAG HAR EN POJKVÄN!! glad tjej*)

Så jag brukar bita FF(det står inte för fuck friend.(han längst upp till höger)) eller slatte istället.

Skolan är som den är. Matte D, MysPys kom hem och hjälp till, det kommer nog behövas snart.

Annars har jag verkligen inget intressant att säga. Så jag säger väl lite ointressanta saker.



Min låtsaspappa är sjuk, har 43 graders feber, han lyckades för första gången på 4 dagar, utan hjälp, ta sig till matbordet. Mamma(som blivit motionsnarkoman) första kommentar: "Lars, Du får 10 000 om du springer 1 km på den fjärde nivån" (på våran stepmaskin)

Gött.

Han gjorde det inte.



ANAL. Nu är jag skyldig Boyfriend en chokladboll för att jag bet på naglarna. helvete.

Bäst att sluta. Räcker det MP?

BIT // BS

Postat av: Camilla

Publicerad 2011-01-25 21:47:55

Clara är idag 8 månader och 2 veckor ;) Hon har lärt sig att ta sig runt på rumpan och tycker det är jätteroligt att ta tag och dra sig upp på fötter. Hon har fortfarande inte fått några tänder, så hon kommer väl gå innan hon får tänder. =)



Robin ska spela GP-pucken på söndag (den 30 jan) i Vallhamra ishall. (Partille). Han ska vara målvakt för sitt lag. Håll tummarna att han inte släpper in så många mål. Han (och hans klass) var innan jul med på en tvinspelning av Zilla & Totte där Swingfly var med som gästartist. Kolla in videon om du hittar honom.



http://www.youtube.com/watch?v=rdRHsazCw6g



Båda barnen saknar sin storkusin.



Jag tänkte ta mig i kragen och testa Zumba på fredag. :D Heja mig!



Over and out.

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-26 21:51:26

Anywho... Bortsett från att jag numera blir biten emellanåt, som tidigare nämnts, har jag fullständigt snöat in på Jamie Oliver. Helt och hållet tack vare Andreas. De senaste dagarna har jag suttit hela eftermiddagarna och hela kvällarna, och torskat "Jamie at home". Vilket är en utav hans matlagningsserier, i den här lagar han allt hemma i sitt flippade hus och plockar grejer från hans flippade trädgård hela tiden och allt är så rustikt och fantastiskt att man undrar ifall han ska tillreda ett vedträ snart och servera med lite Falu rödfärg. Hur som helst, helt fucking amazing. Jag är inte längre ordförande i någon förening på skolan. Dessa två poster vilar nu på Frida och Maria och jag har inte känt en sådan lättnad från mina axlar på väldigt, väldigt länge. Så nu är det bara roligt att vara med i planerandet av en faktisk fest igen, för det håller seriöst på att hända. Awesome. Det är lite bittert att jag inte kommer vara kvar på skolan till hösten, för av det lilla jag såg när det var öppet hus förra veckan, var att dom nya lammkötten kommer vara dynggoa. Men, istället för att vara på skolan, kommer jag vara nånstans med Andreas. Vi har bestämt oss för att köra på ett år någonstans. Just nu lutar det åt Indien eller Spanien, men jag oroar mig lite halvt om halvt att det blir typ Australien i alla fall, av bekvämlighetsskäl. Eftersom vi vet att det fungerar, det är hur gött som helst osv osv.



Just det. Kommer du inte på min student, kommer jag antingen seriöst åka till Bryssel och lägga ett gäng fötter i din säng medan du sover. Eller säga upp vänskapen med dig.



a heads up

Postat av: Tändsticksflickan :)

Publicerad 2011-01-27 00:40:02

Åh jag är på sånt bushumör! Har varit det hela veckan! Som en riktigt jävlig retsticka som det inte går att få tyst på. Jag tror jag saknar tändstickspojken. Eller, jag vet att jag gör det. Men jag saknar honom så mycket att det gör så ont att jag inte orkar tänka på det. Så jag tänker inte utan är bara full i fan istället.

På lördag har vi vår nollningsgasque så idag har vi handlat trerätters till över hundra personer. Det tog sin lilla tid och jag fick mycket bustid till övers. En av killarna jag jobbar med ska på dejt. Jag vet inte med vem än men lyckades ändå retas i två timmar. Nytt rekord.

Nästa gång ska jag berätta om gädd-buset. Det är nog det bästa bus jag någonsin hört talas om! Men först ska jag sova så jag imorn orkar upp i tid för att hämta paket på posten (alex schulmans nya - att vara med henne är som att springa uppför en sommaräng utan att blir det minsta trött) innan jag har föreläsning och sen ska jag ner på stan och skriva in mig på en tredje nation innan det vankas ärtsoppa pannkakor och punsch i redig stundetanda! När flyttar du hit? I know you want to!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela