neao

Lies, lies, lies...

Publicerad 2011-03-14 10:26:19 i Vardag,

Återigen. Självdiciplin är fan svårt när man ligger så skönt i sängen och vaknar en aning försent för att kunna ta sig till franskan i tid. Speciellt när hjärnan direkt börjar hitta på en massa bra anledningar till att inte gå dit. "Du gjorde ju inga HP igår, så det måste du ju göra nu. Du behöver tvätta lakanen och om de ska hinna torka innan ikväll så måste du ju göra det omedelbart. Du är ju redan så sen så nu skulle det bara vara pinsamt att komma dit..."

Nu håller jag på att koka gröt och lakanen ligger i maskinen, samvetet är redan lite lättare och jag har laddat ner ett högskoleprov från 2008 som jag ska ta mig en titt på så fort jag ätit klart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela