neao

You're hot and you're cold. I'm in and then out. Up and down.

Publicerad 2012-01-15 21:56:28 i Roligt,

Det har hänt galet mycket på de två dygnen som har passerat sedan jag bloggade sist. Jag som trodde att det skulle bli en lugn hemmakväll i tvsoffan med föräldrarna hade så fel så. Det började så, visst, men sedan åkte jag tillbaka in till jobbet och tog en öl med M och I. Rätt som det var befann vi oss på Andra långgatan och från ingenstans dyker Selsius upp och kvällen tog återigen en mycket oväntad men härlig vändning. 

Man kan nästan tro att pojkarna tycker om att umgås med mig, för de bjöd in mig att sitta med i studion och lyssna på de nya låtarna. Mitt Selsius, mina låtar, mina pojkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela