Tove 22

Det var en mycket rolig födelsedag. Bettan knackade på min dörr tidigt och frågade med hes viskande röst om vi skulle göra frukost åt Tove. "Mhmm" fick hon som svar. När vi hade sjungit och halvsovit lite i Toves säng började Bettans revansch från när hon fyllde år och tove tog en bild på henne. Det var mycket roligt med fasthållning och fotografering.

Till lunch åt vi våfflor med grädde och svenska jordgubbar - helt okej start. Efter det åkte jag till jobbet och jobbade i 7 timmar för att sedan komma hem till ett musikquiz a la Tove. Alla frågor handlade om hur Tove kände eller ville göra eller vad hon tänkte på när just den låten spelades. Jag förlorade, men det var en rolig idé!

Idag kom även Jens hem från Peace and Love och vi låg säkert en timma i sängen och bara skrattade innan vi skulle sova. Jag har saknat min bästa kompis.

Kommentarer

Lämna en kommentar eller fråga här:

Va heteru?
Kommer du tillbaka?

Lämna e-post om du vill ha ett anonymt svar: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande till mig:

Trackback
RSS 2.0