Jag bloggar faktiskt.

Bara för att jag inte slänger ut en länk på facebook betyder inte det att jag inte bloggar, värt att tänka på..

Min mamma är underbar. Hon sitter i denna stund i bilen på väg ner hit för att hämta mig och Jens så att vi slipper åka tåg hem i morgon kväll. Dock är jag ju lite fundersam - det känns som att det finns en hållhake någonstans. Denna hållhake är dock till min fördel EGENTLIGEN, det är ju så att jag kan jobba i morgon också och inte spendera dagen att sitta på ett tåg. Det kommer att bli tre hela arbetsdagar hemma för att Aron som ska köra ner igen på torsdag inte slutar jobba fören klockan 20.00. Åh om jag ändå fick jobba.

På min förra hemtripp hade jag med mig datorn och lite annat - det var ganska ovärt för jag använde inte datorn en enda gång. Ska jag ta med den ikväll? Det jag definitivt ska ha med mig är kläder och solglasögon, lite fräschhetsprodukter och min bok. Med mig tillbaka ner ska jag - utöver allt som jag tar med upp - få med mig min iPod (kärlek) och laktosfri keso.

Med det bjuder jag eder god natt.

Ps. Vilken film från Pixar kommer citatet ifrån?

Kommentarer

Lämna en kommentar eller fråga här:

Va heteru?
Kommer du tillbaka?

Lämna e-post om du vill ha ett anonymt svar: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande till mig:

Trackback
RSS 2.0