Framme vid mitt första stopp efter studenten.

Jag gick upp 05:17 i morse för att hinna till tåget som gick 06:42. På tåget sov jag till och från och mådde lagom bra.. Rent generellt gick resan ner till Torekov bra men nu har jag fått sjuka valkar i händerna - väskorna var väldigt tunga.

Vädret här nere är ganska tasskigt så det är inte många som ger sig ut i regnet för att köpa glass.. Trots det har jag slitit som ett djur i 7 timmar idag och imorgon ska jag jobba mellan 10.00 och 21.00. Helt sjukt. När man ser på det ut den synvinkeln är det nog jevligt bra att jag fortfarande är ensam här, hade jag haft någon med mig så hade personen inte haft så kul. Hej Jens.

Jag var hemma kvart i åtta och då hade jag inte ätit någon middag utan bara en macka klockan 16.00, innan det snabbmakaroner vid halv elva - matvanorna måste ändras.

Till middag gjorde jag färskpasta med ett paket bacon och ägg, mycket enkelt, hyfsat billigt och gott! De skånska laktosfria produkterna är sådär tyvärr, och ICA har bara från Skånemejeriet - vilket i och för sig är väldigt bra antar jag.

Och aj. Mina skor är försmå, skorna som skulle vara bra för fötterna och alltså även ryggen. Jag måste köpa nya fort som satan, men imon blir det röda converse från Kina - de har bättre sula än de riktiga skorna.

Nu ska jag diska undan här och så ska jag ringa Jens,
god natt alla söta och rara!


Kommentarer
Postat av: Privat-kocken

Kämpa på! Din privat-kock anländer på tisdag! Heja heja!

2010-06-10 @ 23:27:14
Postat av: neao

Shit vad bra! Men jag måste säga att jag känner mig rätt duktig än så länge, varit och handlat mer idag.

2010-06-11 @ 17:58:48
URL: http://neao.blogg.se/

Lämna en kommentar eller fråga här:

Va heteru?
Kommer du tillbaka?

Lämna e-post om du vill ha ett anonymt svar: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande till mig:

Trackback
RSS 2.0