Sista arbtespasset närmar sig.

Jag vet att jag inte skriver mycket. Det bästa med det är att jag faktiskt inte har dåligt samvete över det. Jag jobbar mycket och när jag inte gör det så umgås jag med pojkvän och kompisar här nere. Jag väljer att prioritera dem. Idag åkte Jens, Morten och Gustaf till Göteborg och WOW medan Sesse åkte hem till Lindesberg. Jag själv har diskat, tvättat, städat lite, monterat in en ny spis, tittat på scrubs, ätit en massa onyttigt och spelat Pokémon...

Jag har funderat en massa på senaste tiden, men det blir inga konkreta tankar och alltså inga slutsatser heller för den delen. Jag måste köpa en ny kallender och när jag kommit hem till Götet igen så måste jag plugga politik.

Jag ska skriva en sammanfattning av denna sommaren också. Med en massa bilder skall den in i mitt fotoalbum med andra minnesvärda tillfällen.

Puss puss,

Kommentarer

Lämna en kommentar eller fråga här:

Va heteru?
Kommer du tillbaka?

Lämna e-post om du vill ha ett anonymt svar: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande till mig:

Trackback
RSS 2.0