Götlaborg igen änna då?

En snabb visit - nästan så att man kan hålla andan under tiden, men gör det inte. Min kära moster fyller 35+ (blinkblink) och det skall firas!

Denna veckan har jag en ledig dag - Torsdag - och då såg jag fram emot att bara få slappa med alla kompisarna här nere. Vad händer? Jooooe... Det ska regna och vara pissväder i ungefär hela Sverige - förlåt, det är mitt fel! - och mina kompisar insåg att deras road trip som de planerat hela sommaren måste ske nu annars kommer de inte hinna. Suck, aja, men jag har ju Sesse tänker jag. Fast nej det har jag inte, för hon jobbar på stallet och kommer inte hem fören på fredag - precis som pojkarna. Summan av kardemumman - jag kommer inte heller tillbaka hit fören på fredag.

Även om det blir mycket fläng på kort varsel så ka det vara skönt att komma hem och träffa familjen igen (även om jag träffade dem för drygt en vecka sedan) och mysa ute på brännö. Spela lite Pokémon kanske?

Kommentarer

Lämna en kommentar eller fråga här:

Va heteru?
Kommer du tillbaka?

Lämna e-post om du vill ha ett anonymt svar: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande till mig:

Trackback
RSS 2.0