Resor åt höger och vänster.

The fantastic four - eller möjligen endast de tre musketörerna, om inte Sarah kan följa med - har äntligen lyckats! Vi ska åka bort tillsammans. Ensamma utan föräldrar ska vi till Kreta för att sola, bada och festa mellan den 29:e aug till 5:e sept. It's gonna be legen - wait for it... - dairy!

Som att det inte är resa nog så ska jag flytta till Bryssel till hösten. (What? Men Linnea, du vet väl att de pratar franska där?) Japp, och det händer ändå. Jag ska au paira och på ett sätt kommer det bli som att vara storasyster hemma. Fast på ettså fruktansvärt och plågsamt sätt kommer det inte att vara som det är hemma, för det är inte hemma, och det är inte mina syskon jag kommer tjata på.

Trotts att det är långt borta och väldigt läskigt är detta något jag känner att jag behöver göra, och jag behöver göra det nu till hösten, inte om 7 år när jag har pluggat färdigt.

Kommentarer

Lämna en kommentar eller fråga här:

Va heteru?
Kommer du tillbaka?

Lämna e-post om du vill ha ett anonymt svar: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande till mig:

Trackback
RSS 2.0