VM

Nu är det (äntligen) över. Jag har ingenting emot att titta på fotboll och är det en bra match som spelas kan till och med jag ryckas med i stämningen. Igår dock... Ja, det var lite väl mycket fulspel och väldigt många blåsningar i visselpipan. Personligen tycker jag att måna av spelarna skulle kunna gå över till en annan karriärstege och bli filmstjärnor istället för fotbollsstjärnor.

Dock har jag inte så mycket annat att säga än att det helt klart var rätt lag som vann. Helt klart. Spanien hade mycket bättre offensivspel med många snygga målchanser, dock var det ännu fler som var totallt onödiga - slarv.

Grattis Spanien!

Kommentarer

Lämna en kommentar eller fråga här:

Va heteru?
Kommer du tillbaka?

Lämna e-post om du vill ha ett anonymt svar: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande till mig:

Trackback
RSS 2.0