Andra dagen i ett ensamt regnigt paradis.

Det regnar. Vissa studer spöregnar det. Jag hade tänkt att räkna antalet kunder idag men jag glömde av det. Uppskattningsvis så var det inte mer än 25 stycken mellan 10.00 och 16.00 vilket resulterade i att jag och Anna bommade igen till 17.00. Vi var båda uppsatta på att jobba till 21.00 ikväll, men när man i två timmar inte gjort någonting och allt är rent och det inte kommer några fler leverenser så att man redan då börjar på stängningsstädningen förstår man att det inte blir så mycket action en sådan dag.

Imorgon ska jag börja jobba 15.00 tror jag och det ska vara ungefär samma väder, dock brukar lördagar i sig dra fler kunder så man kan ju hoppas att det blir lite mer att göra.

Idag hade jag converse på mig och det var mycket bättre än de försmå gympadojorna, även om jag hade hyfsat ont i mina knän när jag gick hemåt genom regnet så blir det converse i morgon också.

Kommentarer

Lämna en kommentar eller fråga här:

Va heteru?
Kommer du tillbaka?

Lämna e-post om du vill ha ett anonymt svar: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande till mig:

Trackback
RSS 2.0