Friden försvann när Tove kom.

Idag har vi jobbat och slitit i solskenet och jag har lyckats å bränna mig. Det som blev gjort idag var slipning och målning av stolar, hyllor och en byrå. Vi har varit och storhandlat och jag ska äta massa choklad och om två dagar kommer jag undra över varför jag har fått finnar i pannan...

Det linnet var ju inte det bästa alternativet heller: boxar-bränna, någon?

Nu är bara jag och Jens kvar hemma då Tove är på personalgrillning (som får en annan och mycket rolig betydelse om man särskriver det), jag sitter vid datorn för en snabb uppdatering medan Jens sitter i soffan bakom mig och läser upp citat från barn angående vad de tror att V & D önskar sig i bröllopspresent. De bästa - alltså de som han fnissar eller skrattar högt åt - läser han upp för mig.

Pojke, 7 år: "Jag tror att de vill ha en pool. Fylld med sprit!"


Dagens middag blev ris, vitabönor och bacon! Nu ska jag öppna min påse med ostbågar och mysa ner mig i soffan, sen ska jag duscha och smörja in min brända hud...

Hoppas ni haft en solig och bra dag,

Kommentarer
Postat av: Helene

Snyyyygt! Både bränna och målning av stolen.

2010-06-17 @ 13:56:06
URL: http://odenjung.blogspot.com
Postat av: neao

Tack tack! Jag kände mig väldigt duktig när jag stod där och jobbade, men det var ju lite dumt att inte ha skor på mig i det blöta gräset...

2010-06-18 @ 11:18:14
URL: http://neao.blogg.se/elsewhere

Lämna en kommentar eller fråga här:

Va heteru?
Kommer du tillbaka?

Lämna e-post om du vill ha ett anonymt svar: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande till mig:

Trackback
RSS 2.0