Jag fryser om fötterna.

Nu har jag tränat, och det kändes bra! Jag är väldigt motiverad nu, om jag bara hade haft fungerande skor skulle jag sprungit idag också, men det får vänta. På tisdag har campingen ett friskis och svettispass så det ska jag gå på. Har jag inte fixat skor tills dess får jag väl ta conversen.

Till middag gjorde jag återigen färskpasta - det fanns kvar från igår - stekte halva köttbullar så att de skulle bli extra knapriga och chilisås på det. Och ja, det är datorn som håller mig sällskap. Det bor visserligen en spindel i köket med jag har inte sett henne på ett tag...

En sak som jag har lagt märke till är att jag pratar väldigt mycket med mig själv. Det har jag nog alltid gjort, men hemma har ju alltid Krissi så då känns det inte lika konstigt för man kan låtsas att man pratar med henne. Här kommer jag på mig själv med att säga "juste" när jag inser att jag glömt plocka fram något för att sedan svara med en suck och "du är ju otrolig...", efter det bara skrattar jag åt mig själv.

Jag har dessutom blivit smått skåne-smittad. När någon i kiosken frågar eller ber mig göra någonting svarar jag med ett "jaa" med betoing på a:et som Bettan gör. Dock har jag inte den skånska brytningen (än), men att jag snappar upp det så fort?

När jag satt och åt skrev liten till mig på facebook och frågade när jag skulle komma hem. Han saknar mig.

Nu ska jag diska undan här och sen ska jag mysa ner mig i soffan och titta på HIMYM, min bror har länkat en sida till mig där man kan titta på alla möjliga serier gratis. Shit vad jag kände mig stenålders.

Dagens låt är Kings of Leons Knocked Up,

Kommentarer

Lämna en kommentar eller fråga här:

Va heteru?
Kommer du tillbaka?

Lämna e-post om du vill ha ett anonymt svar: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande till mig:

Trackback
RSS 2.0