Men jag har inte feber i alla fall.

Ok, jag är sjuk. Jag kände det redan igår på kvällen när jag och Jens gick en promenad i solnedgången. Jag vaknade flera gånger i natt bara för att snyta mig, ni vill inte veta hur många papper det låg på golvet vid min säng i morse..

Jens och Tove är ute och sågar ned grenar i mindre bitar från en tall som Jens sågade loss igår, planen är väl att de ska iväg till tippen så snabbt som möjligt med diverse skräp som står inne i det lilla sovrummet. Själv är jag så rastlös men det känns som att hela hjärnan är fylld med snor.

Vädret är sämre idag vilket gör det lite mer okej att sitta inne och tycka synd om sig själv. Så än så länge har jag spelat "Kungen" på datorn och tittat på bilder från flaket, de är inte av den bästa kvaliteten för jag tog dem med engångskamera - mycket spännande! Klicka på bilderna för att se dem i stort format.



Det var lite från min student, jag har självklart fler bilder hemma men det är ju just det, de är hemma på pappas dator.

Kommentarer
Postat av: Helene

Krya på dig!

2010-06-17 @ 13:57:29
URL: http://odenjung.blogspot.com

Lämna en kommentar eller fråga här:

Va heteru?
Kommer du tillbaka?

Lämna e-post om du vill ha ett anonymt svar: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande till mig:

Trackback
RSS 2.0