Söndagsupdate

Andra inlägget för idag, jag trodde inte att jag skulle hinna blogga en gång till. Anyhoo - storstädningen har gått bra och jag tycker om det av någon konstig anledning. Rummen städades bitvis men med ett lyckat resultat.

Efter allt slit åt vi middag i solskenet och till efterrätt blidde det jordgubbar. Svenska underbart småsura jordgubbar med massa socker på.


Efter att jag hade gnällt lite här på bloggen så ringde min chef och jag ska inte jobba fören den 26:e juni - alltså dagen efter midsommar. Visst det är skönt att vara lite ledig men va fan, har jag nu lyckats att skaffa ett sommarjobb så skulle det vara trevligt att få jobba lite också. Två hela veckor utan pengar är inte okej i min ekonomiplan. Min räddare i nöden - Mamma - har erbjudit mig extrajobb hemma för en obestämd summa pengar, helt okej! Tack mamma.


Ps. Nu skall veckan och kvällen avslutas med mys i soffan med Jens till Scrubs och efter det en långfilm, myyhsit!

Kommentarer

Lämna en kommentar eller fråga här:

Va heteru?
Kommer du tillbaka?

Lämna e-post om du vill ha ett anonymt svar: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande till mig:

Trackback
RSS 2.0