Tillbaka igen

Och nu har jag äntligen sällskap! Det var rätt skönt att komma hem ett tag och bara umågs lite med familjen, speciellt eftersom att det inte var planerat.

Igår hade mina bröder skolavslutning och jag fick agera smakråd fler än en gång till den lille killen. Den större killen kom och frågade ifall han fick låna mina spegelglasbrillor och blåa converse, det räknas väl också som något positivt? Tyvärr kunde jag ju inte stanna hur länge som helst, och ifall jag hade stannat hemma hela ledigheten hade jag varit tvungen att åka tåg ner och det är inte direkt en utgift jag har råd med med tanke på att jag inte får lön fören i slutet på juli.

Här lyckades vi ta oss till utomhusgympan med friskis och svettis och för 20 svenska riksdaler lyckades jag och mina nya skor ta oss igenom nästan hela passet utan problem och det kändes helt sjukt bra!! Om jag inte jobbar kväll på nästa tisdag så vet jag precis var jag kommer befinna mig!

Peace out, och god natt!


Kommentarer

Lämna en kommentar eller fråga här:

Va heteru?
Kommer du tillbaka?

Lämna e-post om du vill ha ett anonymt svar: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande till mig:

Trackback
RSS 2.0