Jag känner mig så vuxen.

Jag bor ensam i ett hus som inte är mitt där jag själv handlar och planerar måltider, det är bara jag som diskar och plockar undan. Och på ett sätt så tycker jag att det är väldigt skönt för att jag plockar ju bara undan mina egna saker så det är svårt att skylla ifrån sig och tycka att någon annan kan plocka undan det.

I morse gick jag upp halv nio för att motionera (!?), jag gick i tre minuter och sprang i en minut i sammanlagt 15 minuter. Jag är riktigt nöjd med min insats med tanke på att jag gjorde det utan medicin och med försmå skor.

Nu sitter jag nyduschad framför datorn och bloggar, ett till avsnitt med HIMYM väntar och sen ska jag göra lunch. Idag börjar jag jobba 13.00 och vet inte när jag slutar - det beror på kunderna. Min chef M har gett mig ledigt även i morgon Söndag så jag har tre lediga dagar framför mig så jag får se hur det blir om jag åker hem en snabbis eller inte. Det finns två avgörande faktorer och det är Jens (om han är på väg att åka ner eller inte) och vädret (nu blåser det jättemycket och molnen ligger lågt och tätt).

Peace,


Kommentarer

Lämna en kommentar eller fråga här:

Va heteru?
Kommer du tillbaka?

Lämna e-post om du vill ha ett anonymt svar: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande till mig:

Trackback
RSS 2.0