neao

Balklänningen inom räckhåll?

Publicerad 2010-01-21 21:07:36 i Vardag,

När jag satt på spårvagnen på väg hem från skolan idag fick jag plötsligt upp en bild i huvudet på hur min balklänning skall se ut. Redan för två veckor sedan pratade jag och Tott om hur snygg jag skulle vara i Kate Hudsons klänning ifrån How To Lose A Guy In 10 Days (för övrigt en väldigt bra film!). Och för er som inte vet hur den ser ut har jag lagt ut några bilder:

Helbild



Inzoomat på överdelen.


Någon som sytt sin egen version av klänningen.

Dock vill man ju inte ha en exakt kopia av den. Så jag började skissa på en egen och än så länge ser det ut så här:

Tanken är att det ska vara helt öppen rygg men går det inte vill jag ha tre band i ryggen.

På färgfronten har jag inga bestämda planer, så om någon har några förslag vill jag gärna höra dem! En liten tankte har jag dock: om klänningen är helsvart så kan man ha en annan färg på en snedremsa som man då syr fast längs med hela kanten på klänningen i ryggen och halsen. Tror att det kan bli coolt. Vad tycker ni?

För övrigt har jag fått klagomål på att jag inte rapporterar in min träning av Johan. Så jag kan informera dig, älskling, att jag idag har kört styrka. Jättetrött i armarna.

Nu ska jag titta på CSI Miami.
Puss

Kommentarer

Postat av: Ellan

Publicerad 2010-01-21 21:33:50

OMG, Du kommer bli så läcker JD, kul att se dej idag!

Postat av: P

Publicerad 2010-01-21 21:47:17

Hoppas jag

Postat av: neao

Publicerad 2010-01-21 22:00:14

klart klart, P.

Kan skicka sms till dig när jag styrketränar i forts ;)



Yes Ellan, jag hoppas på det :D

Postat av: Va heteru sjalv?

Publicerad 2010-01-22 06:15:51

Det dar med svart och en annan farg pa bandet tycker jag later toksnyggt! Det maste vara en valdigt kvick och pysslande person som kommit pa det!

Postat av: neao

Publicerad 2010-01-23 17:50:01

Hahahaha, ja men man måste ju få idéerna ifrån någon eller hur ;)

Postat av: Sossen

Publicerad 2010-01-23 20:48:01

RÖD!!!!

Postat av: Elin

Publicerad 2010-01-25 17:12:29

Om du gör den i någon fin grön så kan jag sno den nästa år ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela