neao

Angående torrhosta och slarv med mediciner.

Publicerad 2010-11-12 17:20:54 i Reflektioner,


Nu har jag dessutom insett varför det har gått så bra att ta hand om disken VARJE kväll innan jag går och lägger mig: Jag har ju suttit inne och hemma de senaste kvällarna! Så igår blev det inte diskat eftersom att jag befann mig på Flagley och drack öl med E, L, A och F (som blir mycket roligar om man skriver FALE, för det låter som fail). Ikväll ska jag som sagt hem till E för mysig middag med övriga från fail (hihi, min humor är underbar!) så jag borde väl ta hand om gårdadens och dagens disk nu.

Så när jag slängde ut ovanstående kommentar för att få mig själv att resonera fram och tillbaka VARFÖR man inte alltid tar hand om disken direkt så tänkte jag ju inte på att det finns öl. Där har vi förklaringen! Om det går att välja öl framför disk så är det redan avgjort! Resonerandet avslutat. Nu ska jag gå och diska...

PS. Eller ta en öl kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela