neao

Dåliga vanor och kassa rutiner.

Publicerad 2010-11-05 21:18:27 i Reflektioner,

Vi har dem allihopa. Och när jag nu är tillbaka på hemmaplan har jag insett hur lätt det är att falla tillbaka i gammalt beteende. Och tyvärr framförallt gällande saker som jag skött så bra i Bryssel och som jag varit väldigt nöjd med. Det gäller främst att tvätta bort sminket. Jag vet, det är inget major problem (Major Problem) men det är fortfarande inte supernajs att gå och lägga sig med smink. Och det är framförallt inte så bra för hyn. Nu är jag ju inte heller en av dem som lägger tjockt med foundation och tre ton med mascara på fransarna, men ändå. Det enda jag hoppas på är att när jag åker tillbaka till B nu på söndag är att jag då faller tillbaka i mina Brysselska vanor igen. Under den kategorin ingår sminktvätt, chokladätning och spela Kungen. You gotta love it!

Och varför denna bilden då? JO! För att ikväll blev jag för första gånen bjuden på vin hemma vid middagen! Yay, stort steg mot vuxen - att få dricka vin med sina föräldrar. Känns brau.

Kommentarer

Postat av: P

Publicerad 2010-11-06 20:44:06

Det ska ju vara 'major problem', därav "Major Problem" som militärtermen. Inte "mayor" som i borgmästare...

Postat av: neao

Publicerad 2010-11-07 11:45:28

Mm, fail.

Postat av: Lucas

Publicerad 2010-11-07 15:57:32

gillart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela