neao

Frukost, bokläsning och gudstjänst. Och te.

Publicerad 2010-11-27 11:56:14 i Vardag,

Maintenant sitter jag med en stor kopp earl gray, två kardemummaskorpor, den största polarkakan jag sett och ett glas med multivitaminjuice (och ja, jag höll på att skriva "jouice"). I högtalarna ljuder bland annat Melissa Horn, Selisus och Elefant. Idag strålar solen och jag ska definitvit ut med kameran sedan för att fota lite.

Hier soir läste jag ut Digital Fortress och hade hoppats på mer "kodknäckande" än vad det faktikst var. För övrigt listade jag ut det innan alla andra. "Alla andra" i det här fallet är karaktärerna i boken... Utöver det var boken väldigt spännande och helt klart en sidvändare. Läs den.

Demain är det första advent och då ska jag till kyrkan för att lyssna på mina au pairbarn när de sjunger i kören. Nu ska jag dricka upp mitt te och bara njuta av Strömhjuls röst när han sjunger I've seen you in a shabby shirt you look like orchestras and fireworks...
Selsius Patrik Hedemo Jakob Hjulström Algoth Björkman
Spelning 2009-12-16, jag var där. Så klart.

Kommentarer

Postat av: Jens (inte den Jens men DEN Jens...)

Publicerad 2010-11-27 12:04:28

Jag kunde inte lista ut slutet förrän Dan Brown faktiskt skrev det på min näsa... men så är ju du mycket smartare än vad jag är också.

Postat av: neao

Publicerad 2010-11-27 12:14:09

Japp, jag är ju lite bättre på typ allt. Höhö.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela