neao

Bland pärlplattor och textilpennor häller jag stearin på fingrarna.

Publicerad 2010-10-20 21:44:30 i DESIGN BY,

Det svider fortfarande lite på tummen där det flytande stearinet landade när jag viftade runt med ljuset. Skyll dig själv, tänker du då och aa, precis så är det faktiskt. Det var helt och hållet mitt eget fel.

Idag har jag och lilla fröken M pärlat fem stycken (!) pärlplattor som ligger på golvet i hennes rum och väntar på att få strykas. Jag tyckte att de i alla fall kunde ligga på skrivbordet, men nej, golvet var enda rätta platsen för dem.

Så när jag ändå var mitt uppe i pysslandet trillade mina textilpennor ut ur en låda och vips så fanns där även en vit t-shirt. Hoppsan!


Men nu så kommer vi till beslutsångesten. Hur ska jag göra med bokstäverna nu?

Först hade jag tänkt göra som jag hade på min nollningsrock i höstas. Det som är rosa runt ÜBER och med en svart kant utanför det rosa, men bokstäverna som stavar UNIQUE är mycket mindre än dem på rocken så jag vet inte om det blir så bra..

Den som kommer med det absolut bästa och snyggaste förslaget får designa en egen!

Må bäste man eller kvinna vinna! Huuuumor!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-20 22:04:32

Jo, jag tycker att man bara ska måla Q:et med en färg, t.ex. röd eller någon som speglar din personlighet! eftersom du e underbart UNIQUE

Postat av: tändsticksflickan :)

Publicerad 2010-10-20 22:18:57

Låt de va! Den är supersyngg som den är!

Postat av: neao

Publicerad 2010-10-21 10:19:11

Jag har även tänkt på att dra en färgrand genom alla bokstäverna på en cm och färga dem svarta..? Hur låter det?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela