neao

Vanlig fredag?

Publicerad 2011-02-04 15:33:57 i Roligt,

Har kört yoga idag och kände hur fruktansvärt välbehövligt det var. För det första har jag inte tränat sedan jag ramlade i trappan i NATO-huset (det var tre veckor sedan) och för det andra har jag blivit väldigt stel då jag inte rört på mig så mycket. Summan av kardemumman blir att det var riktigt gött att träna lite. Tog mig genom hela passet med endast tre ynka ryggknak - betyder att musklerna är så stela att jag inte var lika avslappnad som jag brukar vara. 

Ett långt skypesamtal från Australien gjorde dagen ännu bättre med många skratt och pikar blandat med glassmaker och mera skratt.

Efter att nu snabbt, dock misslyckat försökt att skypa med bästase vännen ska jag bege mig till bussen för att hämta barnen. Ikväll väntar moule frites och sedan eventuell utgång.

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer

Postat av: susanna

Publicerad 2011-02-04 16:03:11

funderar på att börja med yoga hemma! töntig med sån dvd och matta på golvet hehehe går det? är det svårt? är jag för kass för det tror du? lol :(( är så ovig att det inte finns

Postat av: trogen läsare

Publicerad 2011-02-04 16:22:23

Skola och slappat :) gillar din blogg!

Postat av: Helene

Publicerad 2011-02-04 17:53:03

Också Yoga! Hot Yoga i 32 graders rum. Man blir väldigt smidig. Fick några blodsockerfall kanske pga den tidiga timmen.

Möten, möten, möten. Nu mys i soffan!

Kram

Postat av: neao

Publicerad 2011-02-04 22:16:00

härligt att höra!



H, vilken tid körde du yoga egentligen?



S, tror inte att det är några problem, man kan själv välja nivå om du kör på "Casall Power Yoga"

Postat av: Annie

Publicerad 2011-02-04 22:56:51

Jag var och bowlade .. Vann första rundan (stolt!) men sen gick det utför! (mindre stolt)

Postat av: neao

Publicerad 2011-02-04 23:23:56

Annie du är ju för söt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela