neao

So I did it again.

Publicerad 2011-01-31 20:05:24 i Fotat,

Har återigen spenderat några tårar åt en tv-serie. Jag tycker inte att det betyder att jag är mesig eller en så kallad "softis". För att gråta för någon annan - helst när det dessutom är filmatiserat - är faktiskt ett mycket bra sätt att få ut lite känslor ibland. Jag är sentimental och det är en bra egenskap.
Och lite från ingenstans tänkte jag även berätta att när jag tittade igenom bilder som jag tagit på senaste så var det faktiskt längesedan jag bara plåtade på känsla. Och plötsligt kom det där suget efter den där perfekta bilden. Jag har flera i huvudet, många bra idéer, men jag saknar modell, motiv och bakgrund. Samtidigt som jag kan tänka mig att bara gå ut och fotografera Bryssel. Så varför gör jag inte det då?

Bilden ovan är för övrigt belysningen inne på La Terrasse, stället där det hängs - där vi bara tar "en öl".

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2011-02-01 09:37:18

kikarni:D

Postat av: Emmie

Publicerad 2011-02-01 11:54:34

sv: Ja, jag ska bara fixa lite små saker på den, den är faktiskt inte 100% färdig, men det är småsaker som inte alla ser, det ska in lite till saker.. ;) Allt väl med dig idag? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela