neao

Sista gången vi gjorde detta i mitt rum.

Publicerad 2011-07-03 23:29:10 i Fotat,

Vem vill inte umgås med dessa snygga brudar liksom. Sittandes i fönstret med allt ljus i ryggen blev det mycket fina bilder. (Kolla Olles blå ögon liksom...) Vi har pratat, tagit på varandra - massage alltså, tittat filmer på youtube och bytt en himlans massa kläder. En fin kväll med fina människor. Som om inte det var nog så insåg jag nu att jag kan se Parlamentet ifrån mitt sovrumsfönster (om man hänger sig ut ur det), superbra vetande nu när jag flyttar härifrån om elva dagar.

- Coolt va?

Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2011-07-04 19:32:14

Varför var alla bilder fantastiska utan den på mig? Jädra fuckface alltså :) Förövrigt, kommer sakna hänga i ditt rum, även om man bara och ligger och sover och hör någon jädra harry potter i bakrunden är man så nöjd ändå!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela