neao

När du hör det här ljudet.

Publicerad 2011-03-31 15:42:15 i Reflektioner,

Det är något speciellt med torsdagar. Jag kan inte riktigt sätta fingret på det men jag tycker om torsdagar. 

Till att börja med så har jag så långt jag kan minnas alltid befunnit mig i träningshallen på torsdagarna. Om det var jag som tränade själv eller som det blev på senare tiden att jag tränade någon annan spelade inte så stor roll för att det är hela stämningen och atmosfären som har fastnat hos mig. 

I nuläget betyder torsdagar något helt annat. Jag har ingen skola (nu har jag i och för sig slutat med franskan helt och hållet, but still) och jag börjar inte jobba fören vid 17:15 när barnen är klara på kören. Detta betyder att jag får en himla massa tid över till mig själv för att sitta och pyssla, städa och komma med konstiga reflektioner. 

I snart två veckors tid har jag och Olle hållt oss till ett mycket bra träningschema, problemet är väl bara att vi har en tendes att äta massa onyttigheter efteråt. Från och med nästa månad (alltså i morgon) blir det slut på det

Rent informationsmessigt kan jag ju då berätta att jag hela mars månad har lyckats träna tre gånger i veckan. Det går ju om man bestämmer sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela