neao

Som jag sa, man får inte ropa Hej.

Publicerad 2011-10-22 11:56:06 i Vardag,

Jag hade nog kunnat blogga egentligen, om jag bara orkade. Saken är den att nu när jag smått börjat träna igen så får min kropp panik och ska omedelbart bli småsjuk. Hela torsdagen spenderades därför sovandes i sängen. Ja, efter att jag varit på jobbet då så klart.
Jag plockade fram och premiärade mitt nya kamerastativ och kom fram till att det är fett svårt att lägga fokus utan en liten fjärrkontroll. Alltså blir det till att lägga till det på listan över saker jag absolut akut behöver. Än så länge är det två saker på den listan, svarta converse ligger som nummer två. Varför? Mina nuvarande har tydligen hål i hälen märkte jag när det regnade sist. 

Dags för lite yoga tror jag. Det kommer bli tajt om tid idag. Okej, det blir yoga senare. Måste dammsuga trappan.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-22 13:47:28

sötnos !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela