neao

Så ska min bok heta.

Publicerad 2012-08-29 16:47:00 i L'amour, Mat, Vardag,

Efter fyra timmar på restaurangen sitter jag nu hemma och pillar med lite papper och siffror (sådant som vanliga människor tycker är rätt tråkigt och anställer revisorer för att få det gjort) medan jag njuter av en fruktansvärt god kopp kaffe. Den sista kaffekoppen. Lite jobbigt att det är den sista kapseln men samtidigt betyder det att det är dags att köpa nya (iiiih, onlineshopping!) för att kaffe är ju faktiskt en lika viktig utgift som hyra, västtrafik och träningskortet.

Nu ska jag sätta mig och sy mig en klänning som jag ska använda i morgon på Awards Night. Jag lovar självklart att hålla er uppdaterade under tiden.

Härlig musik på högsta volym ska jag njuta så fruktansvärt mycket av Den sista kaffekoppen. Där har ni för övrigt titeln till min deckare (om jag någonsin skriver någon).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela