neao

Destination, Determination and Deliberation.

Publicerad 2012-02-12 14:02:03 i Reflektioner,

Jag säger som F, och väljer att kalla mitt oregelbunda bloggande är på grund av konstpauser. Det finns absolut möjligheter för mig att blogga ordentligt, men jag har verkligen kommit in i mitt twittrande och det är därför mina blogginlägg har konsta, korta meningar och kan vara galet osammanhängande ibland. Eller ofta. 

Den 1:a mars är dagen D. Då ska jag gi in i DIQ och jag vill verkligen att detta ska gå väl! Och det handlar helt och hållet om inställning och målsättning. Intesitet och beslutsamhet. Hålla modet uppe och våga be om hjälp. Det är lättare än du tror.

Tre nya konsulter i februari, det är det som gäller nu. Tre stycken kvinnor eller män som vill börja jobba med det jag gör. I Göteborgs storstadsområde bor det 937 015 personer och nog för att inte alla av dem är myndiga så känns det som att tre av dem borde vara intresserade av att jobba med mig. JA. Bra, då kör vi på det. Så, vilka är ni?

"One must be completely determined to reach one's destination, and move without haste, but with deliberation."
- Harry Potter and the Half-Blood Prince.

Kommentarer

Postat av: Novala - foto & webbdesign

Publicerad 2012-02-12 15:29:10

Sv: Jag går i GF Tempo (Onsala) och tävlar med dom och så, men sen tränar jag också lite med Lindome GF (tävlar dock inte med dom) ;)

Postat av: Novala - foto & webbdesign

Publicerad 2012-02-13 11:32:31

Sv: Ja, jag tränade i Kennedy när jag var liten!^^ Åh, vad tråkigt :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela