neao

J'aime mes chaussures.

Publicerad 2012-01-07 22:00:00 i Fotat, L'amour, Roligt,

Idag har jag alltså tagit mig till botten av garderoben och dessutom lekt byggmästare! Då kanske ni undrar vad jag menar med det och det är faktiskt inte tokigare än så att jag har skruvat upp stålrör på väggen som jag har häng upp mina klackskor på.
skor klackskor heels shoes
Och eftersom att ni nu allihopa undrar hur många skor jag egentligen har så kan jag berätta för er att det är 30 par skor varav 16 är högklackade. (Exklusive tofflor, ballerina och flipflop.) Förstår ni nu varför jag måste ha en tvåa när jag flyttar hemifrån? Det blir antingen det eller en STOR etta och så får jag helt enkelt ha en säng i min garderob. Det låter ju i och för sig inte helt fel om jag ska vara ärlig...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela