neao

Mer än halvvägs där.

Publicerad 2012-09-09 17:12:48 i Tips,

  • Skriva ner mina mål och bryta ner hur jag ska ta mig dit på sex månader.
  • Ta kontakt med tio stycken av mina kunder. Boka nytt, följa upp gammalt eller bjuda in till utbildning för modellsittning!
  • Skicka ut månadens presentförslag.
  • Skriva ut de utmaningsbilagorna som jag vill gå på detta seminarieåret, och även fylla i det som jag redan har klarat av!
  • Summera veckan som gått och plannera upp kommande.
Så nu blir det lite awards till mig med kaffekoppen och Awkward Se02!

Kommentarer

Postat av: William

Publicerad 2012-09-20 11:51:36

så härligt att snart vara klar:D

SV; Naw tackar så hemskt mycket:D Blir så glad:3
Och säg gärna vad du tycker om mina "Jealousy Eyes" Modellbilder som jag har tagit:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela