neao

Löpning och gurkor

Publicerad 2013-06-06 11:50:43 i Fotat, Träning, Vardag,

Det går riktigt bra! Något som hjälper mig i motivationsväg är att jag är så fruktansvärt jäkla envis. Har jag bestämt mig för något så ska det ske. Jag har alltid varit sådan ändå sedan jag var liten och det hjälper mig på många punkter men kan ibland även stå ivägen så klart. Några av er vet redan det så klart men kompromissa är inte alltid min starkaste sida när det kommer till privata situationer, jobb är inga problem.
Så efter löpträningen blev det till att mysa i växthuset med gurkväxter, nespressokaffe och anteckningar inför sista tentan innan sommaren. Tagga nu!
 
Man får ju se till att njuta av det härliga sommarvädret när det väl är här, eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela