neao

Wish, Believe, Succeed

Publicerad 2013-05-20 09:02:00 i Fotat, Jobb, Kreativitet, Tips, Vardag,

Igår skrev jag litet om min barndomsvän K som var hemma hos mig för att lägga en balmakeup. Och som egenföretagare ställer man mer än gärna upp för andra egna företagare, och utan problem när man faller pladask för produkten. K driver tillsammans med två andra tjejer Kahbags UF och säljer sjukt snygga och praktiska väskor. På dem står det Wish, Believe, Succeed och detta är ett statement jag mer än gärna visar upp på stan så jag handlade en av varje sort för totalt 300:-
"The Weekdaybag" - Pris: 200 kr. Den perfekta everyday-väskan, rymmer allt du behöver så som anteckningsblock, dator/iPad, och allt annat som vi kvinnor har med oss eftersom vi inte "klarar oss utan" tolv pennor och två kartor huvudvärkstabletter. 
"The Foodbag" - Pris: 250 kr. 100 kr! Som ni ser på bilden har denna praktiska väska ett kylfack undertill så att man kan hålla drickan eller maten kall. Anledningen till prissänkningen är att det vid produktion har snålats på dragkedjan.

Ni kan besöka deras Facebooksida och beställa väskor här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela