neao

When you gonna realise it was just

Publicerad 2010-09-24 13:44:38 i Reflektioner,

Min underbara "super-snälla-taxi-syrra" kommenterade angående mina smått nervösa tankar inför avresan till bryssel. Först tänkte jag bara svara henne men kände att det fick bli ett helt inlägg istället. För att läsa det inlägget igen kan ni klicka här.


T skrev så här:

 

*rättelse: det är visst någon som väntar på dig dummer! två förmodligen helt underbara barn som kommer göra mig avundsjuk varje vaken timme.

 

Till att börja med så trodde jag att hon menade att jag var gravid och jag fick panik! För det första så är jag inte det och för det andra: var fick hon den idén ifrån? Sedan insåg jag att hon menade tvillingarna som jag ska ta hand om - M och F - som ser mig som en storasyster. Pulsen gick ner igen. Mina tvivel om att jag skulle ändras som person blev som bortblåsta när jag fortsatte läsa:

betraktelse: jag har kommit till nya ställen utan att känna någon i alla fall fem sex gånger i mitt liv och det slutar ändå med att man blir den man alltid har varit därför att det är det man är bäst på.

ps. men man kan byta klädstil lite om man vill. baksidan är eknomin. men jag har gjort det lite sen jag kom hit ändå.. :)

Nu är jag lugn igen, tack T!

Hotellkorridor på Kreta klockan 04:56

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela