neao

Shopping för hela slanten - bokstavligt talat.

Publicerad 2009-12-31 12:57:37 i Vardag,

Jag är nu pank. Jag såg fram till att studiebidraget skulle komma så att jag kunde betala räkningar och diverse skulder... Men blev det så? Neehjsh, jag har nu 57 kronor kvar på kontot och kommer alltså att behöva betala räkningarna från sparkontot - känns sådär. Och mina skulder får helt enkelt ligga kvar - det känns ännu mera sådär.

Men om man tar och ser det från den ljusa sidan så har jag nu uppdaterat garderoben lite. Och det känns bra. Väldigt bra!

Jag och Jens tog en heldag på stan med shopping av bara tusan! (Eller tusen?) Till honom köptes det en svart skjorta från Tiger, slimfit - den sitter sjukt snyggt på honom. Han köpte dessutom en lila fluga med matchande näsduk som han ska ha i kavajfickan ikväll - också jävligt najs. Han är en snygg pojke.

Jag inhandlade också lite kläder till nyårskvällen:

Två linnen från Ginatricot - 99 kr/st


Svart sidenkjol från Ginatricot - 249 kronor


Lila partyväska (som matchar jevligt bra till mina leggins) från Ginatricot - 249 kronor

Sen råkade jag handla lite annat också, så som toffsar, två par örhängen och detta:

Hood från Ginatricot - 249 kronor


Skjorta från ZARAH - 400 kronor

Jag gillar skjortan riktigt mycket. Jens hade väldigt mycket flyt under shoppingen. Han gjorde så att när han såg något på hyllan eller ställningen så stack han in en hand, drog ut den och sa: "Denna var snygg, pröva den." Varje gång förutom två lyckades han ta rätt storlek, och jag fick prova mååånga plagg.

Det roligaste var trotts allt när jag hittade honom på mellan två hyllor på Gina där han kommer emot mig med fyra stycken galgar, han strålade av glädje och jag frågade honom:
N: "Erkänn att du tycker detta är kul?"
J: "Ja, detta är jätteroligt!"
Sen räckte han över galgarna åt mig och sa:
J: "Gå och prova det här nu."

Joppe, det där gör jag gärna om :)
Puss!

Kommentarer

Postat av: stock

Publicerad 2010-01-01 14:49:04

jag vill också shoppa... mehe well det blev fest hos mig.... det komm lite människor jag inte känner, fick en ruta som gick sönder, ett hål i en ny gaderob, några söndriga tavlor, vinfläck (som tur vitt vin!) på soffan och så. sen några som hade sex på toan... jag har moppat halva huset idag heee. det var väl alright. hade ni finmiddag eller?

Postat av: neao

Publicerad 2010-01-02 14:04:31

hahah oh my god! hoppas du hade kul iaf :)

yes yes, middag på 8 pers och sen gick vi upp till masthuggskyrkan för att titta på fyverkerierna, mysigt var det. Blev dock en väldigt tidig kväll, var hemma 2.30 liksom.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela