neao

Barnvaktstrubbel

Publicerad 2009-11-24 22:39:28 i Vardag,

Jag bestämde precis att jag har pluggat färdigt för idag och vet ni? Det känns helt okej att sluta nu. Jag har läst över 20 sidor i biotekniken men har tyvärr mer än 20 kvar, fast jag har redan gått igenom det så det är bara en repetision innan provet nu på torsdag. Det var så fruktansvärt avlägset det här provet. "Den 26:e november, damn." tänkte jag när jag skrev in det i kalendern, men nu är vi här. Och i helgen ska jag på glögg-drickning i sthlmo, det ska bli najs!

Jag gick precis ner för att ta ett glas vatten när jag insåg att mamma och pappa inte kommit hem än. "Oups", var första tanken som kom upp i huvudet. Jag gick in i minstingens rum och där låg han och sov, utan att någon sagt till honom. Han hade gått och lagt sig själv. Jag blev så paff, jag har alltid, alltid fått tjata på dem båda två att "nu är klockan mycket, dags att lägga sig." men så har han lagt sig själv nu. Han börjar bli stor. Men den stora lillebroren var fortfarande uppe framför teven så än så länge snurrar Jorden åt rätt håll.

Jag fattar inte att jag lägger upp den här, men det gör inget för lillen i mitten drar till sig alla blickarna.

Det är inte kul, de börjar bli så stora nu, vi skulle fylla 9, 4 och 14 detta året. Bilden är tagen 10:e Juli 2005.

God natt på er,
Vi ses på mötet i Atle2 imon klockan 11.30

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela