neao

Mötesdag

Publicerad 2009-11-25 23:46:32 i Vardag,

Denna onsdagen har varit kaos, men väldigt rolig!

Idag bildades Polhemskåren med ett rungande bifall och det var riktigt kul med så mycket folk som var där med intresse och frågor. Detta kommer bli en stor förbättring och det kommer vara kul. Riktigt kul. Jag blev vald till Event- och Traditionschef i Kårens styrelse, så jag kommer ha fullt upp med roliga aktiviteter för er elever på Polhem. läs mer här: http://polhemskaren.blogg.se/

Efter det hade stora delar av Styrelsen möte med TC. Go gubbe. Vi informerade honom vad som sagt och gjorts på mötet med alla eleverna.

Men mötena var inte slut där inte. På väg in till stan bröt jag ihop lite grand och det slutade med att jag krampaktigt kramade om en lyktstolpe medan stora tårar rullade ned för mina kinder och jag grät mellan skratten. Jag var så trött, så sjukt fruktansvärt trött och så hade vi ett PFK-möte kvar. Men det behövdes. Och nu mina vänner, nu blir det fest! och mer om det (snart) här: http://pfk.blogg.se/

Hem för plugg till prov imon, men det slutade med skrik och skratt i telefon med bästa väninnan. Kärlek i en skål till dig.
Nu, jag, sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela