neao

Nov. 20, 2009

Publicerad 2009-11-22 20:07:34 i Roligt,

Studenten kommer närmare för var dag som går och helt plötslig hände det, mössan skall beställas. Den mössan. Mössan som man velat ha i alla dessa år, den är nu innom räckhåll och vad händer då? Man kan inte bestämma sig. Så jag ber er nu om hjälp, för det finns alldeless för många val och de flesta är gjorde men nu har jag ett problem kvar. Ska jag ha en diamankokard (bild 1) eller en metallkokard i guld (bild två)?



(\(^^,)/)



Det ni ska titta på är alltså den lilla "blomman" mellan Linnea och 2010, please help me.

Kommentarer

Postat av: Jussi

Publicerad 2009-11-22 20:32:08

Själv valde jag en diamantkokard. Tror de flesta i vår klass valde det, de som hjälpte oss sa att den va snyggast. Men metallkokarden ser nästan snyggare ut :P

Postat av: neao

Publicerad 2009-11-22 20:36:07

ja, men jag kände samma sak! åh, så jobbigt.

Tack för infon!

Postat av: Tandsticksflickan :)

Publicerad 2009-11-23 12:20:57

jag tycker att den gula helt vanliga regular svensson-blomman ar snyggast. Finns inte den? Fast jag valde den i metall. Man vill ju vara fancy. Men angrade mig sen. Om du angrar dig kan vi byta. Mossan hanger over min sang. Lycka tilL!

Postat av: neao

Publicerad 2009-11-23 22:03:53

Jag vet att du har metall. Det var din bror som fick mig att tveka... Kan hända att han vill ha det pga dig kanske? ;) nej men usch jag vet verkligen inte, ah och jag måste bestämma mig typ nu :o

Har fått mail från ABC-gruppen som fixar allt!

Haha, mm jo vi byter, helt plötsligt blev jag av med 3 år av mitt liv... haha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela