neao

Snösjuka

Publicerad 2009-11-13 13:42:39 i Vardag,

Det är konstigt vad man får för sig roliga saker när man är sjuk. Som nu till exempel, så sitter jag vid mitt skrivbord och tittar på snön som stilla faller ned mot marken. Följer man en flinga med blicken så går allting mycket fortare! Och man blir snurrig och får ont i huvudet. Jag ska nog sluta med det nu. Det är inte tillräckligt kallt för att snön ska lägga sig dock, det bara smälter direkt. Men det är STORA snöflingor. Och ingen ingen ska komma och säga nått annat!

Juste. Ägd.

Nu sitter jag alltså och tittar ut genom mitt fönster i ett kallt vindsrum. Jag har ont i bihålorna och känner en svag feber som spökar i bakgrunden. Skriver på en labrapport som ska in om tre veckor, framförhållning - varför det? Jo, för att biotekniken tycker jag är rolig. Har jag inget som ska in innan tre veckor?! Åh jo, men de grejerna är tråkiga. Som nationella i SvB i fem timmars skrivning på onsdag, fysikprov på torsdag, muntligt prov i Engelska C - diplomkursen (ingen press), biologibreddningsprov torsdagen veckan efter och SEN ska labben in. Dags för omprioritering kanske...

Peace


Ps. Summer - Joe Hisaishi Meets Kitano

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela