neao

Söndag = vilodag.

Publicerad 2009-11-08 12:57:45 i Vardag,

Jag låtsas att jag är kristen nu då. Det blir ingen som helst ansträgning från mig idag. På söndagar så chillar man. Jag måste dock städa mitt rum, det är inte riktigt något som ingår i att anstränga sig noll, men det måste göras. Efter det så får jag nog ta och plugga - kräks! - har fysikprov om två veckor men eftersom jag inte kan ett pess så är det la bra om jag börjar tidigt... Eller?

Inte för att jag bara har fysikprov, men om jag själv börjar rabbla upp allt som måste göras så kommer jag nog att få lite smått äckelartad panik är jag rädd. Och det känns onödigt att stressa upp sig så när det är söndag - som är vilodagen. Höhö.

När jag planerade helgen i torsdags så lyckades jag få in allt - trodde jag. Det var ju fars dag idag ja... Bra jobbat! Sov inte ens hemma så han fick ingen frukost på sängen, jag hann inte köpa nått på vägen hem, jag var inte direkt i stan liksom. Så jag och satte mig och pysslade ihop detta från mig och bröerna. För att vara rättvis måste jag säga att Joel gjorde de gula snörena.



Nu gick ju problemet att lösa. Det var inte alls svårt faktiskt. Speciellt med tanke på att jag har massa annat som jag borde göra men inte gjort. Påminnelse: Räkningar! Men iaf, har jag saker att göra som jag inte är superduper motiverad för så kan det hända att jag blir pysslig... Åh! Mitt fotoalbum! Yes, det blir det efter att jag skrivit ett repotage. Motivation!!

Dagens spellista är denna, en blandning av Jack Johnson och Joshua Radin, gillar't.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela