neao

Nu e det klippt.

Publicerad 2009-10-22 22:20:30 i Vardag,

Nu har jag haft mitt tredje sammanbrott över Influensavaccinet. Vilket är fruktansvärt onödigt för att det är redan i mig och det finns NADA jag kan göra åt det. Så jag har ägnat en timma åt att skriva ned vad jag känner om detta. Och vips, en debattartikel - fan va bra! Då kan vi lämna in den till Brovve. Score!

Jag har klippt mig idag oxo, men det får ni se någon annan dag för min kamera är död. Höhö. Ååh, och jag måste bädda min säng med. Fan va jobbit allt blev! Varför skulle jag byta lakan i morse? Varför!?


Ps. Sitter och mumsar på Ostringar med Sourecream and Onion-smak. Jag har verkligen inte bestämt mig ifall de är goa eller inte, trots det har jag ätit upp halva skålen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela